Support
På vores supportside har vi samlet nyttige oplysninger og svar på ofte stillede spørgsmål om vores app. Hvis du stadig har brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte os på support@andelsboligerkbh.dk.
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan afmelder jeg abonnement eller gratis prøveperiode?
Se dine abonnementer i iCloud
Følg Apples vejledning til afmelding af abonnement: https://support.apple.com/da-dk/HT202039
Hvordan sætter jeg min andelsbolig til salg hos jer?
Fåes appen til Android?
Hvordan hjælper appen mig med at finde andelsbolig?
Appen hjælper dig primært på to måder:
1. Hurtig besked om nye andelsboliger 📬
Det handler om at være hurtigst på andelsboligmarkedet i København. Især når det gælder billige andelsboliger med lav månedlig ydelse. Med appen får du besked så snart en ny andelsbolig bliver sat til salg, så du har en chance for at slå til og kontakte sælger.
Vi ser ofte, at de gode andelsboliger bliver taget af nettet igen blot efter få minutter. Derfor er øjeblikkelige beskeder om nye andelsboliger en klar fordel for den andelsboligsøgende.
2. Spar tid og få bedre overblik 🏡
Appen tjekker konstant hvilke andelsboliger der er til salg i København og omegn. På den måde sparer du tid og slipper for besværet med at holde dig opdateret på mange forskellige boligsider.